ח"כ בקואליציה תוקף: "תגובה חלשה; צריך למחוץ אותם"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בקואליציה תוקף: "תגובה חלשה; צריך למחוץ אותם"

    ח"כ ניסים ואטורי מותח ביקורת על מדיניות הממשלה בעזה: "התגובה שלנו לא מספקת. אני מבין את הכעס של הציבור. תצטרך לבוא מכה יותר קשה"

    ניסים ואטורי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרקטות בדרום: חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) ומתח ביקורת חריפה על מדיניות הממשלה ביחס לירי הרקטות מרצועת עזה: "התגובה הזו מחלישה אותנו, צריך למחוץ אותם".

    "זה מביך", אמר ואטורי ביחס לתגובת צה"ל לרקטות הלילה. "אומרים שזה יום שלא כדאי לנו להתראיין, אבל אני תמיד נותן הסברים לציבור. אני מבין שיש את העניין הגדול יותר של איראן, אבל מצד שני האזרחים שמותקפים שוב ושוב והתגובה שלנו לא מספקת. אני מבין את הכעס של הציבור. תצטרך לבוא מכה יותר קשה".

    "ככל שאנחנו ממשיכים בסבבים האלה אנחנו מגדילים את העימות הבא", הוסיף ואטורי. "הם מקבלים יותר תעוזה ויש להם יותר אומץ. אני בקואליציה אבל יש לי המון ביקורת בבוקר הזה. אני חושב שזו תגובה שמחלישה אותנו, מה שהיה הלילה. אנחנו צריכים להכות חזק בלי לחשוש".

    "צריך למחוץ אותם", אמר בנחרצות. "אנחנו הולכים לקראת מאבק מול כל הזירות. פעם אחת ולתמיד צריך לסיים עם אחת הזירות. אני לא מסכים עם הצורך לשמור על שקט".

    והמסר שלו לתושבי העוטף: "אני מצטער. חמאס לא צריך לנהל את חיינו פה. היה צריך לקרוע להם את הצורה. אין מצב שיש טיפטוף ושהם מגיבים לכל אירוע שקורה פה. אנחנו צריכים לקום ולהכות בהם. לא אחסוך את הביקורת מהממשלה אפילו שאני חבר קואליציה".



    0 תגובות